1920_450

כנס "בחוץ לומדים אחרת" ה-3

ואוו! איזה כנס היה לנו!

עשרות מנחים ומאות משתתפים שהתכנסו כולם יחד ובאו ביום אביבי ונאה בחופשת פסח, אל המרחב היפיפה והפורח של גני הנדיב ופארק רמת הנדיב. פעם שלישית זו כבר מסורת! וכיף לחגוג יחד את הלמידה בחוץ, ללמוד מטובי המומחים, להתרגש מהעוצמה של הביחד, ולשמוח מעצם התרחבות העניין בלמידה החוץ כיתתית. היה מרגש לראות שאל הכנס באו משתתפים מכל רחבי הארץ והוא הפך לכנס הארצי הגדול ביותר בתחום!

כנס “בחוץ לומדים אחרת”, בהובלה משותפת של תחום החינוך ברמת הנדיב עם מיכל שדה ואיילת סלעי מ”עץ הרעיונות”, נערך זו השנה השלישית, ומהווה את נקודת השיא של הפעילות והעשייה לקידום הלמידה בחוץ.

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

הקמת השותפות לקיימות אזורית

בשנת 2015 ייסדה רמת הנדיב את “השותפות לקיימות אזורית” במטרה לשלב כוחות למען שיפור איכות החיים באזור. חמש רשויות שכנות, חברו אל רמת הנדיב כדי להתמודד יחד עם אתגרי השמירה על מרקמו הייחודי של המרחב הסובב את בקעת הנדיב ואת נחל תנינים.

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

שביל האחוזה(אדום)

השביל עובר דרך אזור צפוף צמחייה טבעית ומגיע אל שרידיה של חורבת עקב, ווילה כפרית מהתקופה הביזנטית, הצופה אל הכרמל, לרכס הר אמיר, צפון השרון ולחוף הים התיכון.
אופי השביל: בינוני, מתאים לילדים מגיל 5–6
צבע סימון: לבן-אדום-לבן
אורך השביל: כ- 4 קילומטרים.
משך הטיול: בין שעתיים לשלוש.
עונות מומלצת: סתיו, חורף ואביב.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>